Zdravé sezení proti bolesti zad

7.3.2014 > Marie Zemánková

Lidské tělo bylo vyvinuto k pohybu. Náročná tělesná činnost znamenala po tisíciletí šanci na přežití. Dnešní hektická doba, zaměřená na honbu za úspěchem, nám vyslala na pomoc automobily, počítače, televize, výtahy. To vše je úžasně pohodlné, ale opravdu nám to prospívá?

Zdravý sed Bezpečná kancelář

Příčiny bolesti zad aneb proč to bolí jako čert

26.2.2014 > Marie Zemánková

Zdravý sed Stoj

Bolesti zad v čele pracovní neschopnosti

25.2.2014 > Marie Zemánková

80% pracujících zažilo bolesti v zádech. Pomyslné druhé místo  v příčinách pracovní neschopnosti zaujímají právě bolesti pohybového aparátu. Bolesti zad jsou komplexním problémem, na kterých se podílí faktory individuální, psychosociální a rovněž i pracovní podmínky.

Zdravý sed Bezpečná kancelář

Páteř jako základ

18.2.2014 > Marie Zemánková

Zažili jste někdy bolesti v zádech? Jelikož čtete tento článek, domnívám se, že ano. Některé zdroje uvádějí, že s bolestí zad se během svého života setká téměř 85 % populace. Já bych si troufala doplnit, 85 % populace ve vyspělých zemích.  I to nám napovídá více o příčinách bolesti zad.

Zdravý sed Stoj