Individuální fyzioterapie

S bolestí zad se budíte každé ráno už pár týdnů nebo měsíců. Navštívili jste už tolik zdravotnických zařízení, že byste si lékařskými zprávami mohli s trochou nadsázky vytapetovat pokoj. Celé to ale nikam nevede, bolest máte stále v patách a znepříjemňuje vám každodenní život. Poznáváte se v tom? To, co potřebujete, je aby se vašeho trápení konečně někdo zhostil komplexně a ukázal vám cestu ven z vašeho trápení.

Kdo o vás bude pečovat:

Marie Zemánková

Fyzioterapeutka. Založila a provozuje rehabilitační ordinaci u Brna REHABILITACE  POZOŘICE s.r.o. Autorka vzdělávacího programu Škola zad Marie Zemánkové, který je zaměřen na prevenci a odstranění bolesti zad a pohybového aparátu. Marie školí zejména zaměstnance firem. Vede cvičení pro veřejnost a formou článků a videí buduje povědomí o správné péči o pohybový aparát.

Více o Marii

Přestaňte se léčit a začněte aktivně pracovat na vašem uzdravení!

Je čas přestat se léčit a vaše neduhy opravdu vyřešit. K tomu se neobejdete bez celistvého náhledu na váš životní styl, zaměstnání, pohybové stereotypy i životní etapu, v níž se právě nacházíte. A bude třeba i vaše aktivní účast a ochota něco ve svém životě změnit.

Nečekejte zázraky, ale zkušené fyzioterapeutické ošetření a individuální plán

Pohovor

Během první fyzioterapie si vás vyslechneme, podíváme se, jak se pohybujete, sedíte, vstáváte, mluvíte a dýcháte. To vše má totiž na vaše tělo zásadní dopad.

Anamnéza

Odebereme si od vás zdravotní anamnézu. S lékaři spolupracujeme rádi, když je to potřeba. Podpoříme vás v dovyšetření, ale nezatížíme zbytečnými úkony.

Vyšetření

Provedeme vyšetření vašeho těla fyzioterapeutickými  a vyšetřovacími metodami, abychom zjistili, v jaké jste kondici.

Ošetření

Na prvním setkání vás také ošetříme, tak abyste už odcházeli s úlevou od bolesti

Léčebný plán

Sestavíme pro vás individuální cvičební plán, který dostanete v písemné podobě. To abyste přesně věděli co, kdy, jak a kolikrát za den máte dělat.

Režimové opatření

Součástí plánu léčby budou i změny ve vašem každodenním režimu. Třeba základní a uvolňovací hmaty, úlevové polohy, správná pracovní poloha.

Aktivní účast je základ spolupráce

Každý problém má nakonec své řešení. Jak rychle přijde, je přímo úměrné vaší ochotě aktivně spolupracovat a vůli měnit svoje návyky. Čím vyšší je míra odhodlání a spolupráce, tím dříve můžete očekávat příznivé výsledky a úlevu od vleklých potíží a bolesti.

Pojďme společně zjistit, zda vám můžu pomoct

Neodkládejte to na jindy. Jednoduše nám zavolejte +420 544 226 670 nebo napište email na: info@rehabilitacepozorice.cz a promluvme si o tom, co vás trápí. Buď vás nasměrujeme k dalšímu dovyšetření, doporučíme pokračovat v započaté léčbě, nebo si domluvíme osobní termín u nás v ordinaci.

Termín

Vybereme datum a čas, které vám budou vyhovovat. Čekací doba je týden, maximálně 14 dní.

Cena

Za individuální fyzioterapii, která trvá 45 minut, zaplatíte 1 000 korun.

Místo

Všechna setkání probíhají v moderně vybavené ordinaci v Pozořicích kousek od Brna.