Obratle, základní stavební kameny páteře

7.4.2014 > Marie Zemánková

Páteř patří k nejvíce zatěžovaným částem těla. Je oporou těla, drží hlavu, trup a umožňuje vám pohyb. Páteř tvoří 34 obratlů.

Stoj Zdravý sed

Správné držení těla je pro páteř zásadní

24.3.2014 > Marie Zemánková

Páteř patří k nejvíce zatěžovaným částem těla. Je oporou těla, drží hlavu, trup a umožňuje vám pohyb. Základní kameny tvoří 34 obratlů. Málokdo ví, že špatné postavení páteře má zásadní vliv na zdraví našich zad. Rozlišujete špatné a správné držení těla? Podívejte se jaké problémy a bolesti způsobuje nesprávné držení těla, nedostatečná či naopak nadměrná zátěž a k čemu je princip ozubených kol.

Zdravý sed Stoj

Příčiny bolesti zad aneb proč to bolí jako čert

26.2.2014 > Marie Zemánková

Páteř jako základ

18.2.2014 > Marie Zemánková

Zažili jste někdy bolesti v zádech? Jelikož čtete tento článek, domnívám se, že ano. Některé zdroje uvádějí, že s bolestí zad se během svého života setká téměř 85 % populace. Já bych si troufala doplnit, 85 % populace ve vyspělých zemích.  I to nám napovídá více o příčinách bolesti zad.